Brandbook Digital dla Santander Bank Polska
Naszym zadaniem było zaprojektowanie i opisanie zasad tworzenia materiałów digitalowych Banku dla wszystkich kreacji graficznych publikowanych w sieci, od podstawowych zasad identyfikacji takich jak logo czy typografia, po szczegółowe wytyczne dotyczące projektowania konkretnych formatów takich jak banery, www, mailing i wideo. Zadanie było bardzo wymagające, przede wszystkim pod względem organizacyjnym i koncepcyjnym.
Największym wyzwaniem było zebranie i połączenie w spójną całość wszystkich oczekiwań płynących z różnych działów operacyjnych Banku, różnych koncepcji i pomysłów, a także uwarunkowań formalnych, sprzedażowych i wizerunkowo-promocyjnych. Ponadto system identyfikacji musiał być z jednej strony na tyle precyzyjny, by zapewnić spójność komunikacji online, a z drugiej strony odpowiednio elastyczny, żeby nie utrudnić realizacji przyszłych kampanii komunikacyjnych, szczególnie pod względem kreatywnym. Ogromna ilość elementów, które mieliśmy zaprojektować i opisać musiała być ze sobą spójna, spełniać oczekiwania wszystkich zainteresowanych, a przede wszystkim umożliwiać skuteczną komunikację marki w sieci.
Po kilku miesiącach wspólnych prac z zespołem projektowym po stronie Klienta, setkach godzin spędzonych na dyskusjach, projektowaniu, testach i opisywaniu poszczególnych elementów, udało nam się stworzyć spójny i zarazem elastyczny system identyfikacji wizualnej Banku, opisany w formie Brandbook Digital w wersji online i exportem do pdf.
Klient: Santander Bank Polska
Rok realizacji: 2019
Czas realizacji: 4 miesiące