mBank – nowa odsłona strony kariery

diver

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych, wiedzionych wygodą klienta rozwiązań w bankowości. Jako pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce również dzisiaj wyznacza standardy rozwoju bankowości mobilnej i internetowej.

Naszym zadaniem było zaprojektowanie strony www (landing page) pod kampanię rekrutacyjną Banku skierowaną do młodych ludzi na początku ich kariery zawodowej w bankowości. Motywem przewodnim kampanii była podróż stąd główny przekaz strony został zaplanowany wokół hasła ‘Zarezerwuj swój bilet do kariery’. Strona miała dostarczać podstawowych informacji na temat dostępnych w Banku staży i praktyk przy jednoczesnym wzbudzeniu zaangażowania, dlatego komunikacja na stronie podzielona została na 3 obszary:

  • Ścieżki kariery – dopasowane pod konkretne obszary rekrutacji w Banku
  • Pakowanie kariery – angażujący mini-quiz online polegająca na pakowaniu do walizki konkretnych przedmiotów, pod którymi zaszyte zostały odpowiadające im cechy osobowości służące profilowaniu użytkowników pod konkretne obszary w bankowości
  • Wartości podróżnika – zestaw cech i umiejętności ustalonych przez Bank pod konkretne obszary rekrutacyjne.

Strona zyskała lekki design, skierowany do młodych ludzi i oczywiście uwzględniający identyfikację wizualną Banku.

Klient: CCC

Rok realizacji: 2018

Zakres prac: #koncepcja #ui/ux #design #development